Saturday, May 23, 2009

Jeremy's Blueberry Night


Every morning I ask myself
Are you going to show up today?
I am baking you a blueberry pie again
And do not want to throw it away

Can lost love ever be found?
After life has let you down
How long does it take to mend a broken heart?
Before I can see you around

Something is missing since you left
as if I’ve lost a precious key
I was the one who comforted you
And you are the one who rescued me

Please come back to me
Please come back to me

12 comments:

  1. 我先占个沙发再说。:)

    ReplyDelete
  2. 浪漫的电影和歌,不过我没有看过。呵呵。

    ReplyDelete
  3. 这是电影里的歌词吗?还是红茶自己写的?:)

    ReplyDelete
  4. 也想知道啊。在网上没搜到这首。那个电影,是Nora Jones 演的吗? 喜欢听她的歌,很sexy...我觉得。。。

    ReplyDelete
  5. 麦主编,歌儿:

    去看吧,这片子很对我胃口呢 :-)

    ReplyDelete
  6. 老史,晓静:

    不好意思,这东东是红茶对本片的观后感。
    Nora Jones 演电影生涩了一些,但唱歌绝对是没得说 :-)

    ReplyDelete
  7. 很有味道的观后感,喜欢.

    ReplyDelete
  8. 红茶真是才女啊,写的好!

    感觉红茶有一颗很纤细敏感柔情似水的水果心:)))

    ReplyDelete
  9. 红茶,今天下午本想去看电影的,没想好要看什么,结果就给忘了。正好,周末就去看。

    ReplyDelete
  10. 阿松,饼饼:

    很高兴你们喜欢 :-)

    ReplyDelete
  11. 老史:多谢夸奖!其实我有一颗贪吃的心 :-)

    一霖:这是一部小资电影。我觉得很好看,茶公认为一般般。

    ReplyDelete